شیوه نامه ارسال کالا در تعطیلات نوروز
هموطنان گرامی؛
ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی سلامتی، تندرستی همه شما، ضروریست نکاتی را به استحضار شما همراهان همیشگی مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال برسانیم:
طبق اعلام شرکتهای حمل و نقل، آخرین روز قبول و ارسال سفارشات در سال ۱۴۰۳ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ میباشد. به علت ترافیک کاری ایام پایان سال ممکنه است در یکسری استانهای خاص ارسال و توزیع سفارشات توسط شرکت تیپاکس و پست با تاخیر انجام شود.
توجه: تیپاکس در روز پنجشنبه و شنبه (۲۵ اسفند) فقط برای مراکز استانهای تهران، اصفهان و شیراز مرسوله قبول و ارسال میکند.
سفارشاتی که در هفته آخر اسفند ماه (۲۵ اسفند تا ۲۸ اسفند) ارسال خواهند شد، بسته به بُعد مسافت شهر اهواز با شما خریدار محترم، در صورت کشیک نبودن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و تیپاکس، ممکن است در اولین روز کاری سال 1404، (۵ فروردین) تحویل گردند؛ لذا در هنگام ثبت سفارش از این موضوع آگاهی کامل داشته باشید.
اولین روز ارسال مجدد سفارشات روز شنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۱/16 خواهد بود.
سفارشاتی که پس از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ ثبت میشوند، زمان ارسال آنها در روز کاری شنبه مورخ 16 فروردین سال ۱۴۰۴ با توجه به تاریخ ثبت سفارش، حجم سفارشات، به ترتیب اولویت، آمادهسازی و ارسال خواهند شد.
ارسال سفارشات در شهر اهواز و شهرهای درون استان دارای سفیر اهواز دیجیتال تا روز سه شنبه ۲۸ اسفند همه روزه (به جز ایام تعطیلات رسمی) همچنان برقرار است و کلیه سفارشاتی که تا ساعت ۱۶:۳۰ نهایی شوند، از طریق پیک به شما خریدار محترم تحویل خواهد شد.
در صورت هرگونه ابهام و سوال در ایام تعطیلات رسمی لطفاً از راههای ارتباطی که در صفحه تماس با ما قید شده یا از طریق چت آنلاین با ما در تماس باشید.
تیم پشتیبانی صمیمانه پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.