تست لپ تاپ دست دوم و استوک

قبل از خریدن لپ تاپ حتما آن را چک کنید.

تست لپ تاپ دست دوم و استوک شرایطی را فراهم می کند تا میزان سلامت لپ تاپ را بفهمیم.

بازار تکنولوژی بازار پر از ریسکی است و اگر اطلاعات کامل درباره تجهیزات نداشته باشید ممکن است لپ تاپ کارکرده را به جای لپ تاپ نو به شما بفروشند.

برای تست لپ تاپ استوک و دست دوم روش های زیادی وجود دارد که می توانید با به کارگیری آن ها از اینگونه اتفاقات ناگوار جلوگیری کنید.

تست لپ تاپ دست دوم و استوک

نرم افزار BatteryInfoView

نرم افزاری کاربردی و رایگان که میتواند مشخصات کاملی از باطری مورد استفاده از Laptop را ارائه نماید. این اطلاعات شامل شماره سریال ، تاریخ ساخت ، ظرفیت ، تعداد دوره های شارژ و دشارژ ، ولتاژ ، حداکثر جریان مجاز ، شیمی ساخت ، مقدار شارژ فعلی و چندین مشخصه دیگر میباشد که به سهولت به کمک آنها میتوان ضمن پی بردن به شرایط کنونی باطری از نظر فنی ، با استفاده از برند و تاریخ ساخت ،از اصالت باطری اطمینان حاصل نماییم.

تست لپ تاپ دست دوم و استوک

نمایش اطلاعات کارت گرافیک

GPU-Z نرم افزاری کوچک و بسیار قدرتمند به منظور بررسی دقیق ویژگی‌های کارت گرافیکی می باشد. به کمک نرم‌ افزار GPU-Z می‌ توانید اطلاعات بسیار دقیقی در موردجزئیات فنی کارت تصویر خود به دست آورید.

نمایش اطلاعاتی مانند: مقدار واقعی رم کارت گرافیک، نسخه دایرکت ایکس (DirectX) قابل پشتیبانی، کلاک GPU، پهنای باند (Bandwidth) و پهنای باس (Bus Width) کارت گرافیک، نوع حافظه (DDR2، DDR3 و …)

 

Hardware Info

HWiNFO نرم افزار کاربردی که دقیق ترین اطلاعات موجود در مورد سخت افزار بکار رفته در رایانه شما را ارائه میکند. این برنامه به کمک ابزارهای حرفه ای، اطلاعاتی و تشخیصی سخت افزار که در خود دارد کمک شایانی به کاربران خواهد نمود. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و افراد مبتدی نیز می توانند با آن کار کنند. این نرم افزار بدون نیاز به نصب است و استفاده از آن به فروشندگان رایانه و سخت افزار و پشتیبانان فنی و خریداران نیز توصیه می شود.

نرم افزار تست کیبرد

Keyboard Test Utility

 نام یک ابزار جدید، رایگان و موثر است که با هدف تست کردن سلامت کیبورد کامپیوتر و لپ تاپ توسعه داده شده و در این زمینه امکاناتی کاربردی را در دسترس شما قرار می‌دهد.

جهت تست سلامت کیبرد سیستم و لپ تاپ خود میتوانید به راحتی این نرم افزار را دانلود کرده و از آن استفاده نمایید.

 

تست صفحه نمایش

Is My LCD OK

به منظور بررسی تمامی پیکسل های مانیتور و یافت پیکسل های سوخته و گیر کرده، میتوانید از نرم افزار ساده و سبک “IsMyLcdOK” که محصولی از استودیوی نرم افزار سازی “SoftwareOK” است استفاده کنید.

با استفاده از این نرم افزار تشخیص پیکسل های خراب مانیتور کامپیوتر و یا لپ تاپ شما سهل و آسان تر میگردد.

 

تست صدا و اسپیکر

تست اسپیکر اهواز دیجیتال

برای سهولت تست صدا و سلامت اسپیکر و بلندگوی دستگاه شما میتوانید این کلیپ تخصصی را دانلود کرده و استفاده نمایید.

بعد از دانلود کلیپ را پخش نمایید تا از شفافیت صدا و عملکرد صحیح اسپیکر های سمت راست و چپ سیستم خود اطمینان حاصل کرده و با خیال راحت از دستگاه خود استفاده نمایید.

 

نرم افزار تست وب کم و دوربین

amcap

 نام یک ابزار سبک و کم حجم، رایگان و موثر است که با هدف تست کردن سلامت انواع وب کم کامپیوتر و لپ تاپ توسعه داده شده و در این زمینه امکاناتی کاربردی را در دسترس شما قرار می‌دهد.

جهت تست سلامت وبکم سیستم و لپ تاپ خود میتوانید به راحتی این نرم افزار را دانلود کرده و از آن استفاده نمایید.

تست سلامت هارد دیسک

Hard Disk Sentinel

نرم افزاری قدرتمند در زمینه نگهداری از هارد دیسک و نظارت بر قسمت های مختلف هارد میباشد. در نرم افزار Hard Disk Sentinel کاربران از ابزارهای مختلفی برای انجام امور نظارتی بر روی سیستم استفاده می کنند که به کمک آن ها میتوانند کلیه نکات و جزئییات مربوط به هارد دیسک را نظارت نموده و در صورت بروز مشکلات احتمالی ، سریعا در رفع آن اقدام نمایند.

همراه گرامی هرگونه سوال، ابهام و یا موارد خاص را در مورد تست لپ تاپ دست دوم و استوک میتوانید از طریق آیکون پشتیبانی وبسایت با ما در میان گذاشته و رفع نمایید.

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.