خدمات و پشتیبانی کامپیوتر

امروزه با پیشرفته‌تر شدن دنیای تکنولوژی ، خدمات کامپیوتری اهمیت ویژه ایی پیدا کرده و برای همگان واضح شده است؛ زیرا بیشتر امور اداری و روزمره با کمک لپ تاپ‌ها یا کامپیوترهای رومیزی انجام می‌شود و بدون وجود این لوازم عملاً انجام امور روزمره امری غیر ممکن به نظر می‌رسد.

استفاده از خدمات کامپیوتر امور روزمره را آسان­تر و ساده ­تر کرده است و فشار کاری روزانه کارمندان را کاهش داده است. به گونه‌ای که پرسنل شرکت­ها می‌توانند در کمترین زمان بیشترین بهره‌وری را داشته باشند و کلیه امور روزمره را سر و سامان بدهند!

حال تصور کنید که به یک‌باره سیستم کامپیوتری شما از کار بیفتد! و برای تعمیر و رفع مشکل آن زمان و هزینه زیادی از شما هدر رود! پیشنهاد ما این است خدمات کامپیوتر را به ما بسپارید و خود تنها به فکر تجارت و کارهای روزمره خود باشید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید و این اطمینان را داشته باشید که در کوتاهترین زمان ممکن برای رفع اشکال در کنار شما باشیم و از همه مهتر برای جلوگیری از تکرار مشکالات نیز به شما مشاوره و آموزش دهیم.

خدمات قابل ارائه در مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال

سخت افزار

نرم افزار

پشتیبانی انی دسک

هنگامی که برای کامپیوتر، لپتاپ و یا سرور شما مشکلاتی بوجود بیاید و سیستم شما دسترسی به اینترنت داشته باشد شما میتوانید با نصب نرم افزار انی دسک و ثبت درخواست خود در سایت اهواز دیجیتال و همچنین تماس با شماره تلفن 32223368-061 کد ارائه شده توسط نرم افزار را در فرم درخواست همین صفحه وارد نموده و پس از پرداخت هزینه مربوطه منتظر تماس کارشناسان ما برای انجام کار خود باشید.

نکته بسیار مهم

برای انجام پشتیبانی انی دسک ابتدا از اینجا نرم افزار مورد نظر را دانلود کرده و طبق آموزش ارائه شده نصب نمایید و کد نرم افزار را در فرم زیر ثبت نمایید.

راهنمای استفاده از AnyDesk

ویژگی های استفاده از Anydesk

چگونه از خدمات و تعمیر آنلاین استفاده کنیم؟

  1. در ابتدا برنامه انی دسک را متناسب با دستگاه خود دانلود نمایید.
  2. برای سهولت انجام کار و قابل پیگیری بودن خدمات انجام شده برای شما ابتدا بهتر است که در سایت ثبت نام کرده و پس از ارسال فرم زیر درخواست خود را ثبت نمایید.
  3. اگر در نصب و راه اندازی نرم افزار انی دسک با مشکل برخوردید از اینجا راهنمای نصب و راه اندازی را مشاهده و عمل نمایید.
  4. از داشتن اینترنت مناسب با سرعت مناسب و ترافیک کافی اطمینان حاصل نمایید.
  5. فرم زیر را به دقت پر کرده و هزینه مورد نظر را پرداخت نمایید.
  6. منتظر تماس کارشناسان ما برای رفع مشکل باشید و تلفن همراه خود را در دسترس قرار دهید.
  7. توجه نمایید در صورتی که مشکل از طریق انی دسک در مدت زمان انتخابی شما قابل حل نباشد هزینه به حساب شما عودت داده خواهد شد.
  8. در صورتی که مشکل از طریق پشتیبانی آنلاین قابل حل نباشد و یا نیاز به مراجعه به دفتر خدمات و یا مراجعه حضوری کارشناس بود هزینه پرداختی شما از مبلغ کل خدمات انجام شده کسر و مابه تفاوت آن توسط شما باید پرداخت گردد.
خدمات و تعمیر آنلاین کامپیوتر اهواز دیجیتال
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.