سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول مشتریان اهواز دیجیتال

فروشگاه آنلاین اهواز دیجیتال جزو معدود فروشگاه‌های آنلاین محصولات دیجیتالی است که دارای شعبه فیزیکی جهت خرید حضوری شما مشتریان گرامی می‌باشد؛ مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال یک توزیع کننده مستقیم و بدون واسطه است و کلیه محصولات عرضه شده را مستقیماً از وارد کنندگان معتبر و رسمی به صورت عمده و یکجا خریداری می‌کند. فروشگاه اینترنتی اهواز دیجیتال در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت دارای مجوز رسمی و نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد و در سامانه کسب و کارهای اینترنتی و رسانه‌‌های برخط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه دیجیتال (زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) ثبت ملی و قانونی شده است. جهت بررسی اصالت مجوزهای فروشگاه اینترنتی ما می‌توانید به قسمت «نمادهای اعتماد الکترونیکی» در گوشه پایین سمت چپ سایت مراجعه کرده و با کلیک بر روی لوگوی نمادها از معتبر بودن وبسایت اطمینان حاصل کنید.
سیستم گیمینگ و انواع لپ تاپ اداری دانشجویی مهندسی گیمینگ و استوک سیستم گیمینگ و انواع لپ تاپ اداری دانشجویی مهندسی گیمینگ و استوک
با توجه به تجربیات سال های گذشته و ثبت سفارشات صوری و غیر واقعی توسط عده‌ای از کاربران و تحمیل هزینه‌های اضافی برای فروشگاه اهواز دیجیتال، نه تنها مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال، بلکه دیگر فروشگاه‌های آنلاین نیز این امکان را غیرفعال کرده‌اند. در فروشگاه اهواز دیجیتال، اصل مشتری مداری در اولویت بوده و نگرانی شما مشتریان عزیز از موجودی کالا، قیمت بروز و ارسال به‌ موقع آن قابل درک است. به همین منظور جهت اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز تمهیداتی اندیشیده ایم که به شرح ذیل به استحضار شما میرسانیم:
 
• ارسال مستندات تصویری محصول برای مشتری و اطمینان از موجود بودن کالا:
اهواز دیجیتال محصولات خود را بدون واسطه به مشتریان خود عرضه می‌کند و کلیه‌ محصولات موجود در سایت به صورت فیزیکی در انبار و فروشگاه حضوری ما وجود دارد؛ شما مشتری عزیز در صورتی که دچار شبهه هستید می‌توانید قبل از ثبت و نهایی کردن سفارش خود و جهت اطمینان از موجود بودن کالا، به کارشناسان پشتیبانی ما در پیام‌رسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی یا چت آنلاین وبسایت پیام داده و درخواست مستندات تصویری از کالا کنید تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.
 
• اطمینان از بروز بودن قیمت‌ها:
کارشناسان ما به صورت روزانه قیمت‌ها را بررسی و بروزرسانی می‌کنند و کلیه محصولاتی که امکان افزودن آن‌ها به «سبد خرید» وجود دارد با همان قیمت ثبت شده امکان خرید دارند؛ مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال خود را موظف می‌داند که محصول را با همان قیمت ثبت شده در سایت برای مشتری ارسال کند و در سیستم کاری خود چیزی تحت عنوان لغو سفارش به علت بروز نبودن قیمت را ندارد.
 
• ارسال سفارشات و تحویل به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، یک روز بعد از ثبت سفارش:
مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال به مشتریان عزیزی که در کلان شهر اهواز ساکن نیستند اطمینان خاطر میدهد که سفارش ثبت و نهایی شده‌ی آن‌ها در روز کاری بعدی، جهت ارسال به مقصد، تحویل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و به لطف خداوند متعال تاکنون در این مهم نیز موفق بوده است. بازه تحویل سفارشات به شما مشتری عزیز با توجه به بعد مسافتی شهر اهواز با شما ممکن است متغیر باشد – تا کنون موردی که تحویل سفارش بیش از هفت روز کاری زمان برده باشد مشاهده نشده است. (موارد فورس ماژور و حوادث غیر مترقبه مستثنا هستند)
 
• ضمانت هفت روزه مرجوعی کالای گارانتی دار و ده روزه کالای دارای فاقد گارانتی  اهواز دیجیتال در صورت وجود ایراد فنی:
کلیه محصولات دارای گارانتی، شامل هفت روز مهلت تست فنی و محصولات فاقد گارانتی و استوک، که فقط شامل گارانتی اصالت محصول و سلامت فیزیکی ‌می‌باشند دارای ده روز مهلت تست فنی از زمان تحویل سفارش به شما مشتری محترم می‌باشد. لذا شما مشتری گرامی می‌توانید در بازه زمانی تعیین شده توسط مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال، کالای دریافتی خود را از لحاظ صحت و سلامت بررسی نمایید. شرایط ضمانت اهواز دیجیتال به تفصیل در ادامه و بخش قوانین و مقررات آمده است.

در حال حاضر مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران (برای کالاهای خُرد) و تیپاکس (برای کالاهای حجیم و سنگین) محصولات خود را ارسال و توزیع می‌کند و شبکه توزیع مستقلی جهت انجام این امور ندارد؛ لذا امکان تعیین دقیق زمان تحویل از جانب اهواز دیجیتال وجود ندارد؛ طبق تجربیات، زمان تحویل کالا به مشتری از روز تحویل سفارش توسط اهواز دیجیتال به شرکت های لجستیک کالا (پست و تیپاکس)، بین دو الی هفت روز کاری (با توجه به بعد مسافت ما با شهر محل سکونت شما و در شرایط عادی) به طول می‌انجامد.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی اهواز دیجیتال عرضه می‌شوند نو هستند و همچنین کالای استوک و اوپن باکس نیز کاملا تست شده و سلامت ظاهری و سخت افزاری آنها توسط QC تایید شده و دارای شناسنامه صحت و سلامت و کارکرد صحیح هستند؛ لذا مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال جهت رعایت حقوق مصرف کننده و در جهت تحویل کالای دست اول نو و استفاده نشده، و در مورد تحویل کالای استوک، کالای دارای اصالت و شناسنامه دار، امکان مرجوعی سلیقه‌ای در صورت نارضایتی مشتری را در سیستم کاری خود ندارد. با گسترش اینترنت و وجود بلاگرهای حوزه IT و وبسایت‌های ایرانی و خارجی متنوع که محصولات حوزه فناوری دیجیتال را مورد بررسی کمی و کیفی قرار می‌دهند، انتظار می‌رود شما مشتری عزیز، بررسی و تحقیقات خود را به طور کامل در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارید به عمل آورید تا از به وجود آمدن چنین مواردی اجتناب گردد.

جهت خرید حضوری، ما در کلان شهر اهواز مشغول به فعالیت هستیم؛ لذا در صورتی که شما کاربر گرامی ساکن کلان شهر اهواز می‌باشید می‌توانید با مراجعه به آدرس زیر جهت خرید حضوری مراجعه نمایید:
 
آدرس ما : اهواز – خیابان شهید موسوی بین طالقانی و معمارزاده ساختمان کسری طبقه اول پلاک 166 مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال

ساعات کاری فروشگاه حضوری همه روزه به جز ایام تعطیل رسمی، صبح‌ها از ساعت 9:00 الی 13:00 و بعد از ظهرها از ساعت ۱6:00 الی 20:00 می‌باشد.

متاسفانه با بالا رفتن تعرفه‌های شرکت‌های پست و تیپاکس، در حال حاضر امکان ارسال رایگان فقط برای مبالغ خرید 50 میلیون تومان و بالاتر امکان پذیر است؛ در ضمن فروشگاه اینترنتی اهواز دیجیتال محصولات خود را با قیمت رقابتی، منصفانه و حاشیه سود کم عرضه می‌کند و هزینه تمام شده برای شما خریدار محترم همچنان مقرون به صرفه است.

در صورتی که ساکن کلان شهر اهواز باشید، کلیه سفارشاتی که تا ساعت ۱۶:۰۰ ثبت و نهایی شوند در همان روز از طریق پیک ارسال می‌گردد و سفارشاتی که از ساعت ۱۶:۰۰ به بعد ثبت و نهایی شوند در روز کاری بعدی ارسال می‌گردند.
در صورتی که ساکن دیگر شهرهای ایران هستید، کلیه سفارشات ثبت شده تا قبل از ساعت 12 ظهر همان روز ارسال میگردد و کلیه سفارشات بعد از این ساعت، یک روز پس از ثبت سفارش (در روز کاری)، در بسته بندی ایمن ارسال خواهند شد و مطابق با قوانین حمل و نقل شرکت مربوطه بیمه می‌شوند. لازم به ذکر است که زمان تحویل سفارش با توجه به بعد مسافتی ما با شما بین دو تا هفت روز کاری (در حالت عادی) متغیر است.

پس از ثبت سفارش توسط شما و ارسال کالای شما مشتری گرامی، کد پیگیری مرسوله ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد، از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. شما مشتری گرامی با مراجعه به سامانه رهگیری شرکت حمل و نقل مربوطه می‌توانید از موقعیت بسته مطلع شوید. همچنین از طریق پروفایل کاربری خود نیز می توانید به اطلاعات سفارش و کد رهگیری دسترسی داشته باشید.

شما همراهان گرامی می‌توانید همه روزه به جز ایام تعطیل رسمی از ساعت 09:00 الی 20:00 با شماره‌گیری تلفن 32223368 – 061 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
همچنین، در ساعات اداری و غیر اداری نیز کارشناسان ما از طریق شبکه‌های اجتماعی، صفحات مجازی فروشگاه و چت آنلاین سایت در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
بیش از ۹۵٪ محصولات عرضه شده در فروشگاه آنلاین اهواز دیجیتال دارای گارانتی معتبر و رسمی هستند که نام شرکت گارانتی کننده در صفحه مشخصات محصول قید شده است.
در صورت تمایل می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در صفحه «تماس با ما» قید شده است، نام شرکت گارانتی کننده را از کارشناسان ما جویا شوید.
محصولات استوک و یا محصولاتی که فاقد گارانتی هستند در صفحه مشخصات آن‌ها، در مقابل کلمه گارانتی عبارت «اصالت محصول و سلامت فیزیکی» قید شده است.
فروشگاه اینترنتی اهواز دیجیتال دارای ۷ روز ضمانت بازگشت، برای محصولات دارای گارانتی و 10 روز ضمانت بازگشت، برای محصولات فاقد گارانتی (استوک) [که در صفحه مشخصات محصول با عبارت گارانتی: اصالت محصول و سلامت فیزیکی قید شده است] می‌باشد؛
استفاده از این ضمانت تحت شرایط خاصی صورت می‌گیرد که به تفصیل در زیر آماده است:

‍۱- استفاده از این ضمانت فقط در صورتی امکان پذیر است که بسته دریافتی از مأمور پست یا پیک را صحیح و سالم دریافت کرده باشید. لذا در صورت امکان، قبل از تحویل گرفتن مرسوله، بسته بندی و کارتن محصول را از لحاظ ظاهری بررسی نمایید و در صورت وجود ایراد در بسته بندی (پارگی، باز بودن بسته، له شدگی) از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.

۲- در صورتی که امکان بررسی صحت و سلامت بسته بندی در هنگام تحویل وجود ندارد، کاربر موظف است در هنگام جعبه گشایی (بسته بندی و کارتن خود محصول) مستندات تصویری لازم (فیلم و عکس) را تهیه نماید تا اگر سفارش در هنگام حمل و نقل دچار مشکل شده باشد قابل اثبات باشد. در صورت عدم تهیه مستندات تصویری و وجود ایراد فیزیکی مانند ضربه خوردگی، شکستگی، خط و خش یا هر گونه ایراد فیزیکی دیگر پس از جعبه گشایی، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا از بین خواهد رفت و مسئولیتی در این خصوص متوجه مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال نمی‌باشد.

۳- ضمانت بازگشت محصول در واقع ضمانت بررسی و تست سلامت محصول است؛ یعنی شما مشتری عزیز این امکان رو دارید که سفارش دریافتی خودتون رو در مهلت تعیین شده توسط اهواز دیجیتال تست کرده و از سلامت محصول و عدم وجود ایراد فنی یا سخت افزاری اطمینان حاصل کنید.

۴- این فروشگاه بازگشت سلیقه‌‌ای در صورت عدم رضایت مشتری را در سیستم کاری خود ندارد و سفارشات تنها در صورت وجود مغایرت و ایراد فنی قابل بازگردانی می‌باشند. امروزه با گسترش اینترنت و وجود وبسایت‌های ایرانی و خارجی متنوع که محصولات حوزه فناوری دیجیتال را مورد بررسی کمی و کیفی قرار می‌دهند، انتظار می‌رود شما مشتری عزیز، بررسی و تحقیقات خود را به طور کامل در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارید به عمل آورید تا از به وجود آمدن چنین موردی اجتناب گردد.
 
۵- تا پنج پیکسل سوخته مشمول ضمانت بازگشت کالا نمی‌شود(بجز مانیتور های فاطر که شامل تعویض در جا هستند)؛ در موارد بسیار نادری (یک در هزار) ممکن است محصولات دارای نمایشگر دچار پیکسل سوختی گردند؛ این مورد امری اجتناب ناپذیر بوده و به عنوان «نقص مجاز تولید» تلیقی می‌شود و تا پنج عدد برای شرکت گارانتی و خود سازنده قابل قبول نمی‌باشد.
 
۶- تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها فقط در صورتی مشمول ضمانت بازگشت (فقط در صورت وجود ایراد و اشکال فنی) می‌شوند که سیم کارت نخورده و ثبت مالکیت یا رجیستر نشده باشند. خواهشمند است قبل از گذاشتن سیم‌ کارت و ثبت مالکیت یا رجیستر، ابتدا تمام و کمال کالا را بررسی کرده و سپس در خصوص موارد ذکر شده اقدام نمایید.

۷- استفاده نادرست از کالا (نصب و راه اندازی، تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) مشمول ضمانت بازگشت نمی‌شود.

۸- محصول خریداری شده درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور و کارت گارانتی (در صورت وجود) باید برای اهواز دیجیتال ارسال شود.
 
۹- مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.
 
۱۰- هزینه ارسال سفارش به عهده شما خریدار محترم می‌باشد؛ چنانچه کارشناسان مراکز گارانتی یا کارشناسان اهواز دیجیتال تشخیص دهند که ایراد از ابتدا در محصول وجود داشته و ناشی از استفاده نادرست کاربر نمی‌باشد هزینه ارسال شما مشتری محترم به شما عودت داده شده خواهد شد.