سوالات متداول مشتریان اهواز دیجیتال
چگونه میتوانم برای خرید آنلاین به فروشگاه اهواز دیجیتال اعتماد کنم؟

چرا امکان پرداخت در محل در اهواز دیجیتال وجود ندارد؟
چرا تاریخ تحویل سفارش در سایت اهواز دیجیتال مشخص نیست؟
در حال حاضر مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران (برای کالاهای خُرد) و تیپاکس (برای کالاهای حجیم و سنگین) محصولات خود را ارسال و توزیع میکند و شبکه توزیع مستقلی جهت انجام این امور ندارد؛ لذا امکان تعیین دقیق زمان تحویل از جانب اهواز دیجیتال وجود ندارد؛ طبق تجربیات، زمان تحویل کالا به مشتری از روز تحویل سفارش توسط اهواز دیجیتال به شرکت های لجستیک کالا (پست و تیپاکس)، بین دو الی هفت روز کاری (با توجه به بعد مسافت ما با شهر محل سکونت شما و در شرایط عادی) به طول میانجامد.
چرا امکان مرجوعی سلیقه ای در اهواز دیجیتال وجود ندارد؟
تمامی محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی اهواز دیجیتال عرضه میشوند نو هستند و همچنین کالای استوک و اوپن باکس نیز کاملا تست شده و سلامت ظاهری و سخت افزاری آنها توسط QC تایید شده و دارای شناسنامه صحت و سلامت و کارکرد صحیح هستند؛ لذا مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال جهت رعایت حقوق مصرف کننده و در جهت تحویل کالای دست اول نو و استفاده نشده، و در مورد تحویل کالای استوک، کالای دارای اصالت و شناسنامه دار، امکان مرجوعی سلیقهای در صورت نارضایتی مشتری را در سیستم کاری خود ندارد. با گسترش اینترنت و وجود بلاگرهای حوزه IT و وبسایتهای ایرانی و خارجی متنوع که محصولات حوزه فناوری دیجیتال را مورد بررسی کمی و کیفی قرار میدهند، انتظار میرود شما مشتری عزیز، بررسی و تحقیقات خود را به طور کامل در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارید به عمل آورید تا از به وجود آمدن چنین مواردی اجتناب گردد.
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟ به کجا باید مراجعه کنم؟
ساعات کاری فروشگاه حضوری همه روزه به جز ایام تعطیل رسمی، صبحها از ساعت 9:00 الی 13:00 و بعد از ظهرها از ساعت ۱6:00 الی 20:00 میباشد.
ارسال محصولات برای چه مبالغی رایگان است؟
متاسفانه با بالا رفتن تعرفههای شرکتهای پست و تیپاکس، در حال حاضر امکان ارسال رایگان فقط برای مبالغ خرید 50 میلیون تومان و بالاتر امکان پذیر است؛ در ضمن فروشگاه اینترنتی اهواز دیجیتال محصولات خود را با قیمت رقابتی، منصفانه و حاشیه سود کم عرضه میکند و هزینه تمام شده برای شما خریدار محترم همچنان مقرون به صرفه است.
نحوه ارسال محصول پس از ثبت سفارش و نهایی شدن به چه صورت است؟
پس از ثبت سفارش چگونه روند ارسال را پیگیری کنم؟
پس از ثبت سفارش توسط شما و ارسال کالای شما مشتری گرامی، کد پیگیری مرسوله ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد، از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. شما مشتری گرامی با مراجعه به سامانه رهگیری شرکت حمل و نقل مربوطه میتوانید از موقعیت بسته مطلع شوید. همچنین از طریق پروفایل کاربری خود نیز می توانید به اطلاعات سفارش و کد رهگیری دسترسی داشته باشید.
راه های ارتباط و تماس با فروشگاه اهواز دیجیتال چیست؟
آیا همه ی محصولات دارای گارانتی هستند؟
محصولات استوک و یا محصولاتی که فاقد گارانتی هستند در صفحه مشخصات آنها، در مقابل کلمه گارانتی عبارت «اصالت محصول و سلامت فیزیکی» قید شده است.
شرایط ضمانت بررسی هفت روزه و مرجوعی سفارشات چگونه است؟
استفاده از این ضمانت تحت شرایط خاصی صورت میگیرد که به تفصیل در زیر آماده است:
۱- استفاده از این ضمانت فقط در صورتی امکان پذیر است که بسته دریافتی از مأمور پست یا پیک را صحیح و سالم دریافت کرده باشید. لذا در صورت امکان، قبل از تحویل گرفتن مرسوله، بسته بندی و کارتن محصول را از لحاظ ظاهری بررسی نمایید و در صورت وجود ایراد در بسته بندی (پارگی، باز بودن بسته، له شدگی) از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.
توجه داشته باشید که از هزینه پرداختی برای کالای مرجوعی شما مبلغ یک درصد از کل مبلغ خرید به عنوان مالیات درگاه پرداخت کسر میگردد و مابقی مبلغ به شماره حساب مبدا (که از آن پرداخت را انجام داده اید) شما طی 48 ساعت واریز میگردد.
۲- در صورتی که امکان بررسی صحت و سلامت بسته بندی در هنگام تحویل وجود ندارد، کاربر موظف است در هنگام جعبه گشایی (بسته بندی و کارتن خود محصول) مستندات تصویری لازم (فیلم و عکس) را تهیه نماید تا اگر سفارش در هنگام حمل و نقل دچار مشکل شده باشد قابل اثبات باشد. در صورت عدم تهیه مستندات تصویری و وجود ایراد فیزیکی مانند ضربه خوردگی، شکستگی، خط و خش یا هر گونه ایراد فیزیکی دیگر پس از جعبه گشایی، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا از بین خواهد رفت و مسئولیتی در این خصوص متوجه مرکز کامپیوتر اهواز دیجیتال نمیباشد.
۳- ضمانت بازگشت محصول در واقع ضمانت بررسی و تست سلامت محصول است؛ یعنی شما مشتری عزیز این امکان رو دارید که سفارش دریافتی خودتون رو در مهلت تعیین شده توسط اهواز دیجیتال تست کرده و از سلامت محصول و عدم وجود ایراد فنی یا سخت افزاری اطمینان حاصل کنید.
۶- تلفنهای همراه هوشمند و تبلتها فقط در صورتی مشمول ضمانت بازگشت (فقط در صورت وجود ایراد و اشکال فنی) میشوند که سیم کارت نخورده و ثبت مالکیت یا رجیستر نشده باشند. خواهشمند است قبل از گذاشتن سیم کارت و ثبت مالکیت یا رجیستر، ابتدا تمام و کمال کالا را بررسی کرده و سپس در خصوص موارد ذکر شده اقدام نمایید.
۷- استفاده نادرست از کالا (نصب و راه اندازی، تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) مشمول ضمانت بازگشت نمیشود.
اهواز دیجیتال | فروشگاه تخصصی کامپیوتر – لپ تاپ و لوازم جانبی |