سوالات متداول - خرید از اهواز دیجیتال

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.

برای این کار باید باوارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، و یا با شماره تلفن همراه خود وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@ahwazdigitall.ir ایمیل بزنید و یا از طریق چت وبسایت ارتباط برقرار نمایید. اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

آیا برای خرید از اهواز دیجیتال، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله،

با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در اهواز دیجیتال می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‌ام، چگونه می‌توانم مطلع شوم؟

اهواز دیجیتال با ارسال ایمیل و پیامک مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.

همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

ویا از طریق صفحه پیگیری سفارشات موضوع سفارش خود را پیگیری نمایید

برای پیگیری مرسوله پستی اینجا کلیک کنید.

می‌توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن،با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

می‌توانم کالایی را که سفارش داده‌ام با مراجعه به صورت حضوری از اهواز دیجیتال تحویل بگیرم؟

اگر ساکن شهر اهواز هستید بله این امکان وجود دارد.

خرید ها و سفارشات سایر شهر های استان خوزستان و بقیه شهرها در سایر استان های کشور بوسیله پست پیشتاز و یا تیپاکس ارسال میشود.

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی می‏‌شوند.

شما از زمان تحویل کالا به پست یا تیپاکس بوسیله پیام کوتاه مطلع میشوید.

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.